A Audi Türkiye, Audi AG’nin global stratejisi ve hedeflerine paralel, olarak hayata geçirdiği dijital uygulamalara bir yenisini daha ekledi. Audi Türkiye için markanın web sitesine entegre ettiğimiz Stok bulucu (stock locator) sayesinde tüketiciler sahip olmak istedikleri modelin hangi Yetkili Satıcı’a olduğunu kolayca tespit edip, yetkili satıcı ile kolayca irtibata geçebiliyorlar.
Uygulama, Türkiye genelindeki tüm Audi Yetkili Satıcıları’nda bulunan modelleri görebilme ve sergilenen araçlar hakkında detaylı bilgiye ulaşma imkânı sunuyor.
Haziran başı itibariyle hayata geçirilen Audi stok bulucu uygulaması ile geride bıraktığımız 1 aylık sürede 100.000 ‘den fazla görüntülenmenin sonucunda, araç satışının da gerçekleşmiş olması proje paydaşı olarak bize de ayrı bir keyif verdi.
Öncelikli stratejilerini dijitalleşme ve akıllı teknolojilerin kullanımı olarak belirleyen ve 2016 yılından bu yana dijitalleşme ve dijital iletişim konularında önemli projeleri hayata geçirerek diğer Audi ülkelerine de örnek olarak gösterilen Audi Türkiye,yeni nesil sanal gerçeklik teknolojisi Audi VR ve tamamen dijital bir salon olan Audi Customer Private Lounge (CPL) gibi çalışmalara imza atan Audi Türkiye, şimdi de ‘Stok Bulucu’ programıyla izolasyon döneminde ve sonrasında, belli bir model arayışında olan Audi severler için vakit kazandırmayı amaçlıyor.
Tüm Türkiye’deki Audi severler artık, audi.com.tr web sitesinden, Audi Yetkili satıcılarındaki araç stoklarına ulaşabiliyor. Sitede yer alan ‘Stok Bulucu’ sorgulama sayfası ile ilgilendikleri modeli stoğunda bulunduran Audi Yetkili Satıcılarını tespit ederek irtibata geçebiliyorkar. Üstelik bu ürün sadece stoklarla sınırlı da değil, showroomlarda da sergilenen araçlar hakkında da detaylı bilgiye ulaşabiliyorlar.
Uygulamanın linkine buradan ulaşabilirsiniz.
Audi Türkiye ile beraber gerçekleştirdiğimiz hem sektörde, ve grup içinde fark yaratan projelerimiz için bizi takip edin.