HDI Sigorta dijital dönüşüm çalışmalarını odağına alarak gerçekleştirdiği yatırımlarından bir yenisini daha hayata geçirdi. Haziran ayı itibarıyla yeni kurumsal web sitesini canlıya alarak kullanıcılarının beğenisine sundu.
HDI Sigorta'nın acenteleri için yatırım yaptığı Dijital Dönüşüm odaklı destek projelerinin ikinci bacağı olan "Sosyal Medya Kütüphanesi" projesini de beraber hayata geçirdik.
Yazımıza bilmece gibi bir soruyla başlayalım. Kurumsal web siteniz sizin için mi çalışıyor? Yoksa siz mi kurumsal web sitenizi ayakta tutmak için mi çalışıyorsunuz?
Zorlu bir yılı keyifli bir eğitim ile geride bırakmış olmanın pozitif enerjisini ve coşkusunu yaşıyoruz.
HDI Sigorta’nın acenteleri için hazırladığı Dijital Dönüşüm iş ortaklarını desteklemeyi amaçlayan Dijital Yol Arkadaşım projesinin ilk bacağını canlıya aldık.
Bir çok şirket 2020'yi uzaktan çalışarak tamamlamayı planlıyor. Uzaktan çalışmak; şirketin personeline kendi tahsis ettiği cihazlar üzerinden şirket yazılım ve kaynaklarına uzaktan erişmesi anlamına geliyor.
Uzun yıllardır farklı hem marka hem iş ortakları bacağında farklı dijital dönüşüm projelerinde destek verdiğimiz markalarımızdan Vaillant Türkiye, logosunu tüm dünyadaki ana markası Vaillant için eş zamanlı olarak güncelledi.
En güncel kullanıcı trendleri dikkate alınarak hazırlanan yeni tasarım Honda Türkiye kurumsal web sitesi ve 100’e yakın bayi web sitesinde Ağustos 2020 itibariyle hayata geçti.
Smartnet ailesi olarak yeni markamız HDI Sigorta A.Ş.’ye hoş geldin diyoruz. Smartnet olarak SmartDDM projesi ile HDI sigorta acentelerinin dijital dönüşümünde hizmet verecek olmaktan mutluluk duyuyoruz.
Tele Tıp sistemi T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından geliştirilmiş; radyolojik tetkiklere ait görüntülere 7/24 online olarak erişilmesine, bu görüntülerin raporlanabilmesine, radyologlar arası sesli veya video destekli konsültasyon yapılabilmesine, tıbbi görüntü ve raporların kalite açısından değerlendirilebilmesine ve e-Nabız uygulaması üzerinden vatandaşlar ile paylaşılabilmesine olanak sağlayan bir sistem olarak tasarlandı.
Facebook’un, rakiplerinin içerik modellerini kopyalayarak devasa kitlesinin kullanımına açıp, rakiplerini devreden çıkarma çabası artık standart bir uygulamaya olarak hayatımıza girdi.
20 Temmuz 2020 itibariyle Toyota Kurumsal Kimlik uygulaması tüm dünyada hayata geçti. Yeni sade tasarım, Toyota'nın ilerici, yenilikçi, çağdaş bir mobilite markası olduğuna, aynı zamanda da yüksek kalitede ve arzu edilen ama hala ulaşılabilir bir marka vurgusu yapıyor.
Audi Türkiye, Audi AG’nin global stratejisi ve hedeflerine paralel, olarak hayata geçirdiği dijital uygulamalara bir yenisini daha ekledi. Audi Türkiye için markanın web sitesine entegre ettiğimiz Stok bulucu (stock locator) sayesinde tüketiciler sahip olmak istedikleri modelin hangi Yetkili Satıcı’a olduğunu kolayca tespit edip, yetkili satıcı ile kolayca irtibata geçebiliyorlar.
Olağanüstü zamanlarda ilk olarak pazarlama bütçeleri gider. Normal şartlar altında hemen her yönetici bunun neden yapılmaması gerektiği konusunda birçok neden sayarken gerçekle yüz yüze gelindiğinde yapılan ilk şey reklam bütçelerini kesmek ardından yatırım projelerini durdurmak oldu.
İşletmelerin dijital ortamdaki aynası olan web sitelerine girildiğinde ilk olarak menüleri, yazı büyüklüğü, arka plan renkleri ve genel tasarımı dikkat çeker. Etkili bir web sitesinde gereksiz görüntü ve bilgiler yer almamakta, verilmek istenen mesaj net olarak verilmektedir.
Her markanın kurumsal kimliğine özel güncellenebilir ve yönetilebilir web site hizmetlerimizi bayilerin yakından tanıması için Smartnet ekibi olarak Audi Türkiye’nin Bodrum’da düzenlediği bayi toplantısına katıldık. Projemizi bayilere daha iyi anlatabilme fırsatı bulduğumuz bayi...
Web sitelerinin etkin kullanılabilmesi için SEO çalışmaları günümüzde yapılması gerekli işler başında gelmektedir. Teknik SEO analizi nasıl yapılır? adım adım teknik SEO analizi işlemleri hakkında bilgi vermeye çalışalım. Teknik SEO, web sitelerinin hem site içi hem de site dışı analizlerinin...
Alt ve anahtar kelimeler ile arama motorları sıralamasında üst sıralarda yer alındığı gibi ilgili sitelere gelen ziyaretçilerin sayısında da önemli bir artış görülüyor. Bunun yanı sıra hizmet kalitesi ve arama motorlarında en üst sırada yer alınması gibi durumlarda müşteriler her zaman tercihini...
Ürün ve hizmetin tanıtılabilmesi için kullanılan en iyi araç reklamdır. Bu dünya genelinde ve tüm sektörlerde kabul edilmiş bir uygulamadır. Google ads reklamları ile daha çok kişiye ulaşabilir, dünya geneline reklamlarınızı yayabilirsiniz. Uygun içerikli ve iyi bir reklam, reklam veren,...
Sosyal medya reklamlarında doğru kitle belirleme stratejisi pazarlama yapma imkanı bulmak mümkündür. Pazarlama stratejisini eksiksiz ve doğru olarak yapmak ürün tanıtımı için kullanılan reklamların birçok kişi tarafından bilinmesini sağlar. Bilinirliği artan sosyal medya reklamlarıyla hedef...
Web sitesi sahibi olduktan sonra onu etkin kılmak ve ziyaretçi trafiğinin artması için birçok çalışmanın yapılması gerekir. Organik trafiğin artması oldukça zordur ve uğraştırıcıdır. SEO çalışmaları ile web sitesinin daha kullanışlı olması sağlanır. Web sitesi organik trafik artışı, dijital...